Groepsleerkracht groep 1/2

14 november 2023

Vacature melding 19-3-2023

Kindercampus Blokhuus te Hoevelaken heeft een bijzonder neutrale basisschool op algemene grondslag. De school heeft 200 leerlingen en 23 personeelsleden.

De basisschool van kindercampus Blokhuus is een school die klassikaal onderwijs biedt, rekening houdt met verschillen van kinderen, waar coöperatief leren, EDI en adaptief onderwijs geen vreemde begrippen zijn en die een goede zorgstructuur biedt. Kortom een levendige, moderne school waar kinderen belangrijk zijn.

Voor bevallingsverlof zoeken wij een groepsleerkracht voor groep 1/2.  Werktijdfactor bij voorkeur 100%,  afwijkende werktijdfactor bespreekbaar. Ervaring met kleuters is gewenst. Je gaat deel uitmaken van een jong en sprankelend team.

Het betreft een tijdelijke aanstelling met uitzicht op vast dienstverband. De salariëring is volgens de CAO van het Primair onderwijs. De inschaling is, in principe, in L10.

Een proefles zal deel uitmaken van de selectieprocedure.

Onze nieuwe collega:

• heeft kennis en ervaring met ICT.
  • is bekend met of heeft interesse in lesgeven volgens het EDI principe.
  • is bereid om ook op andere tijden deel te nemen aan schoolactiviteiten.
  • heeft een eigen visie op onderwijs.
  • heeft goede communicatieve vaardigheden naar kinderen, ouders en team.
  • kan relativeren met een dosis humor.
  • kan meewerken aan het creëren van een veilige omgeving, waarbinnen kinderen zich goed kunnen ontwikkelen.
Voor informatie kunt u contact opnemen met José Wuijster - Steenbergen, adjunct directeur/intern begeleidster, mailadres jwuyster@blokhuus.nl of Dennis Peek, directeur/bestuurder, mailadres dpeek@blokhuus.nl. U kunt ook met hen bellen op nummer 033 2534850.

U kunt uw sollicitatiebrief met cv liefst voor 1 januari maar in ieder geval vóór 18 januari 2024 richten aan de sollicitatiecommissie:
Kindercampus Blokhuus
t.a.v. D. Peek